Szukaj

22 września 2018

Nowe rozdziały

Blue_Bell zaprasza :)
Okeyla poleca piosenkę ;)  




There ain't nothing better in life than true love and a homegrown tomato


Blue_Bell
[BoruSara] Spring Day part 3

Twarz Uzumakiego w jednej chwili zrobiła się cała czerwona, a to ja się bałam, że wyglądam jak burak. Kiedy moje spojrzenie skrzyżowało się z Boruto, serce zabiło mi w piersi tak mocno, że prawie zabrakło mi tchu.


***

Odnajdź mnie w mroku


Sayuri7
2. W koronie drzew

Której nocy obudziłaś się nagle z ciałem napiętym i odrętwiałym, a przed oczami pojawił się obraz ciemnego lasu poza granicami zabudowań klanu Uchiha. Wszystko nabierało sensu, choć sama nie wiedziałaś, dlaczego po sześciu latach te wspomnienie pojawiły się w twojej głowie. Czy to naprawdę możliwe?
— Tęsknie – powiedziałaś w głąb pustego pokoju.

***

Light in the darkness


AoiRose
Badania: dzień jedenasty

Nie wierzę, że ostatnim razem nie napisałem całego raportu. Z dnia na dzień, wykazuję się coraz większym brakiem profesjonalizmu. Naruto mnie fascynuje, wzbudza moje zainteresowanie, przez co obserwacja pochłania dziewięćdziesiąt procent moich myśli.

***

Sześć godzin


Okeyla
epilog

C i s z a.
Żaden odgłos jej nie zagłuszał. Trwała nieprzerwanie, zupełnie niewzruszenie. Chłonęła wszystko — zupełnie jakby była tu na długo przed wszystkimi. Zawsze. Trwoniła więc bez ustanku, aż strwoni wszystko. I nie zostanie już nic. Niemniej lśniła pięknem. Dzikim żarem, przebijającym się przez towarzyszącą jej Ciemność — rozległą, przerażającą. Jakby wieczną. A wśród Ciszy i Ciemności znalazła się ona. Zupełnie osamotniona. Wtedy Ciemność p r z e m i n ę ł a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY