Szukaj

25 maja 2014

315. Chodź - pomaluj mój świat...

BLOG ZAWIESZONY



''[...] Mam na wyciągnięcie ręki szczęście,
cel widzę częściej, daję słowo,
oddałbym wszystko, żeby dziś być gdzieś z tobą.
Bit, pot i alkohol, wszystko się miesza.
Z niektórych rzeczy nawet Bóg nas nie rozgrzesza.
Krew spływa po gardle, wóda płonie jak rzeka,
a ty gdzieś pomiędzy oddechami na mnie czekasz.
Nie mogę zwlekać z tym, to jeszcze nie moment,
nie koniec, póki monotonia mnie nie wchłonie,
dopóki blask oświetla dłonie, tułam się po stronach świata,
dopóki jeszcze mam do czego wracać.
Tempo zatraca, nie wiem czy wczoraj, czy dzisiaj,
marzę, by nastała cisza..''

To opowiadanie pełnych niespodzianek. O zmaganiach z okropnym nałogiem. O spotkaniu dwóch, nieznanych sobie osób, którzy za jednym spojrzeniem poczuli coś do siebie. O krzywdach wyrządzonych przez ukochaną osobę. O prawdziwej przyjaźni. O wielu, wielu sprzeczkach. O smutkach, o miłości, o zmganiach codzinności.
Akcja dzieje się w świecie teraźniejszym, rzeczywistym. Naruto to 20-letni chłopak. Mieszka ze swoim przyjacielem, który nie dawno wybrnął z nałogu. Teraz to on z całych sił próbuje wyciągnąć z tego bagna Naruto, jednak nie potrafi. Już stracił nadzieję, ale pojawiła się pewna osoba...
Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej, i co dalej się wydarzy zapraszam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY