Szukaj

12 maja 2018

Nowe rozdziały

Blue_Bell poleca piosenkę :)



Zapomniane Istnienia 


Kaori Fukao
[10c] Punkt widzenia, rozdział trzeci 

Mimo ostrzeżenia, nie zdążyłam uciec przed nadciągającą burzą. Sasuke wpadł we mnie i przyparł do ściany. Zablokował moje ręce jednym sprawnym ruchem tuż na wysokości głowy. To wszystko trwało może sekundę. Przerażona przestałam oddychać. Chciałam się wtopić w mur, by od niego uciec. Był zbyt blisko. Moje serce waliło jak szalone.

***

You smell like love


Blue_Bell
8. it's just another battle

— Każdy z więźniów to mówi. Co najmniej za połowę z nich ktoś ręczy, ale to nie znaczy, że się zmienili. Ich dawne ja nadal w nich jest. I jeśli odzyskają wolność, to prędzej czy później zapragną zemsty — oświadczył z przekonaniem, jakby nie miał w tej sprawie najmniejszych wątpliwości.

***

Hontō no Yume


Adaline
04. Shinobimau Mono-Tachi: „Tańczący w cieniu"

Pojawiłam się na skale twarzy Hokage tam gdzie ostatnio i wypatrywałam słońca, które zaraz miało przyozdobić niebo. Stojąc czułam jak wiatr bawi się moimi końcówkami włosów i poczułam jak znajoma już czakra pojawia się za mną.
– Fanatyk słońca… mogłam się domyślić – dogryzłam czując bliskość mężczyzny za mną. Zrobiło mi się gorąco, a słońce nawet jeszcze nie wyjrzało. Odwróciłam się patrząc prosto w oczy mężczyzny. Lekki uśmiech pokrywał jego twarz, a kosmyki włosów dosłownie tańczyły jak im zagrał wiatr. Chłonęłam go wzrokiem tak samo jak robił to on i dostrzegłam na jego twarzy pierwsze promienie słoneczne, lecz nie miałam zamiaru się odwracać. Chciałam widzieć jego.

***

Ride or die, remember?


Adaline 
06. LIFE’S SIMPLE. YOU MAKE CHOICES AND YOU DON’T LOOK BACK

Jednak najgorsza była niewiedza. Niewiedza…
Nie wiem dokładnie ile godzin minęło od kiedy Sasuke zniknął za drzwiami sali operacyjnej, ale gdy ponownie ujrzałam wężowatego lekarza, momentalnie wstałam i pojawiłam się przed czarnowłosym, patrząc na niego wyczekująco.
– Co z nim? – Itachi błyskawicznie pojawił się obok mnie i również z zapartym tchem wpatrywał się w lekarza. Mężczyzna spoglądał na nas, a ja kompletnie nic nie umiałam odczytać z jego twarzy.

2 komentarze:

  1. Ja na pewno nie, to zespół Blue Bell XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, to Blue Bell polecała xDDDD Nie wiem, czemu Was pomyliłam. XD

      Usuń

OBSERWATORZY