Szukaj

27 maja 2018

Nowe rodziały

Shayen zaprasza :)
Adaline poleca piosenkę  :3



Danger is a beautiful thing when it is purposefully sought out.


Shayen
Ch 10

Czułam, jak ręce pocą mi się ze zdenerwowania, gdy sięgałam do kabury na moim pasie. Widząc, że zaczął wyciągać broń, zrobiłam to samo. Teraz wszystko zależało od naszego szczęścia. Będąc na górze schodów obrócił się, przez co musiałam zatrzymać się dwa stopnie za nim. Zanim zdążyłam o cokolwiek zapytać, znów poczułam jego wargi na moich. Jego głęboki, pospieszny pocałunek zabrał ode mnie wszelkie wątpliwości i strach. Był tutaj. 
– Po tym wszystkim musimy porozmawiać. – Wzięłam głęboki oddech i pokiwałam głową.
– Zdecydowanie – czując nową siłę, podążyliśmy w przód. 


***

Hontō no Yume


Adaline
05. Tomo no Tame ni: „Dla mojego przyjaciela"

Po kilku dniach i nocach weszłam przez bramę wioski i poczułam jak deszcz otula moje ciało. Zapach wilgoci wypełnił moje nozdrza, a zimno przenikało mi przez kości. Uczucie tak znajome rozchodziło się w każdej kończynie mojego ciała. Uzmysłowiłam sobie, że jestem w domu i to napełniło mnie szczęściem.
Bo doceniamy coś dopiero, gdy to utracimy. Zawsze tak było.

***

Ride or die, remember?


Adaline
08. I live my life a quarter mile at a time

Pędziłam ulicami pozwalając, by gorzkie łzy pokrywały moją twarz. Spazmatyczne oddechy i pociąganie nosem wcale mi nie pomagały. Nie spodziewałam się spotkać Sasuke w takich okolicznościach, a tym bardziej nie spodziewałam się, że nasza rozmowa potoczy się w taki sposób. Nie oczekiwałam, że weźmie nie w ramiona i powie „Sakura, kocham cię, wszystko będzie dobrze”, ale miałam nadzieję, że powie… cokolwiek o zdarzeniach w Konoha, o których starałam się naprawdę zapomnieć przez cały ten czas. Przerażona Izumi, zraniony Itachi, krwawiący Sasuke… i martwe ciało Madary, którego zabiłam.

***

Falling as flowers do


Szalone Guru
Wypuść sierp o zachodzie słońca

Wschodzące słońce rozlewało się nad nimi barwami ognistej czerwieni. Temari nie miała wątpliwości, że chłód poranka znów zamieni ich w oziębłych shinobi. Chciała chwycić się ostatnich pomruków nocy i trzymać je kurczowo; powstrzymać nadejście dnia. Zacisnęła mocniej dłonie na ciele Shikamaru, wbijając palce w zroszoną potem i zaczerwienioną skórę. Niech noc się nie kończy, niech świat zajmie się sobą i zostawi ich w spokoju.

***

You smell like love


Blue_Bell
9. the wind pushing our backs

— Tak będzie lepiej Sakura.
Gwałtownie przekręciłam głowę, zaskoczona cichym głosem Sasuke. Kompletnie wytrącił mnie z rytmu i minęła chwila, zanim udało mi się przyswoić jego słowa.

***

There ain't nothing better in life than true love and a homegrown tomato


Blue_Bell
Smoke a cigarette

Gdy wypuścił z ust chmurę dymu, usłyszał, jak otwierają się za nim drzwi. Uśmiechnął się do siebie, nasłuchując, jak próbowała pojawić się za nim niezauważona. Nie mogła jednak zapobiec skrzypnięciu drewnianych paneli, gdy na nich ustała. Po chwili śmiało owinęła swoje ramiona wokół jego talii i przytuliła się do pleców Shikamaru.

***

You are my shining star.


Shayen
Epilog

Starless Night nagle zyskało dla mnie duszę. Puste słowa, które wtedy śpiewałam nabrały nowego sensu. Fani szaleli, a ja dawałam z siebie wszystko dla niego, pamiętając wszystko to, co z nim doświadczyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY