Szukaj

07 kwietnia 2018

Nowe rozdziały

Szalone Guru zaprasza :D 
Blue_Bell poleca muzyczkę



Horyzont zdarzeń


Szalone Guru
Rozdział V

To była chwila; ułamek sekundy, w którym mgła zagęściła się niemal nienaturalnie. Życie zamarło, zawiał chłodniejszy wiatr. Obca czakra drgnęła niespokojnie, budząc zmysły Ayi. Białe oczy kobiety błysnęły w nikłym świetle księżyca, a skronie oplotła sieć uwydatnionych tętnic. Chwyciła Kakashiego za ramię, pociągając go w bok. Shuriken świsnął tuż przy uchu mężczyzny, z impetem wbijając się w pień drzewa. Kakashi zaklął w duchu.
— Powinieneś zacząć mi ufać — szepnęła mu wprost do ucha. 

***

You smell like love.


Blue_Bell
5. feeling life in the heat of fire

Biłam się z myślami. Nie mogłam schować swoich uczuć do magazynu w mojej głowie i zamknąć drzwi na klucz tak, jak robiłam to podczas misji. Tu chodziło o coś innego. To było bardziej prywatne, intymne, bo dotyczyło mężczyzny, którego kochałam. Drżałam z ekscytacji, bo w końcu dostałam szansę od losu, aby stać przy jego boku i pokazać mu, że nie jest sam, ale jednocześnie obawiałam się jego reakcji — bałam się, że mnie odtrąci.

***

Miłość trzeba budować, odkryć ją to za mało


Kareena
Rozdział 63.

Musiała sobie przypomnieć, że to nic nie znaczy, a nawet gdyby znaczyło - należało pozbawić to znaczenia. Co pomyślałaby Sakura?
Ino starała się pamiętać, że nie może za nic pozwolić się wciągnąć w rozmowę - Sasuke potrafił być czarujący, jeśli chciał - ale po chwili już nie musiała sobie o tym przypominać.
- Muszę coś udowadniać? Twierdziłaś, że nie przyjdziesz, a jednak przyszłaś - Sasuke zbliżył się do niej, ale i tak trudno było go usłyszeć. W pobliżu były głośniki. - Chcesz porozmawiać gdzieś indziej?
Uderzył ją w nozdrza znajomy zapach.
- Macie trawę - powiedziała. - Jesteś upalony.

***

Ride or die, remember?


Adaline
04. NOTHING'S SADDER THAN LOCKING A BEAST IN A CAGE

– Dobrze się bawisz? – warknął prosto w moje rozchylone usta karooki.
– Świetnie, a ty? – zapytałam przesłodzonym głosem patrząc mu prosto w oczy.
Zaborczość. Biła od niego zaborczość.

***

Alice w krainie Akatsuki


Melodineju Hitsume
Rozdział 31. Uczucia czy obowiązek.

Godzina siedemnasta dwadzieścia. Alice stała przy oknie i dokładnie przyglądała się przemieszczającym się ziarenkom piasku. Czas mijał zdecydowanie za szybko. Teraz, kiedy w końcu czuje, że żyje wszystko się załamuje. Wzięła głęboki oddech i spojrzała na opaskę wioski ukrytej w deszczu, która leży na biurku. "To nie może się tak szybko skończyć." Przeszło jej przez głowę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY