Szukaj

06 kwietnia 2016

Nowe rozdziały

Shirayuki wita się z wami :)

MUZYKA - SKRILLEX


Snow White with the Black Hair

Shirayuki
2.Przyjaciel

Szedł małymi alejkami, aż dotarł do jednego z grobów. Chłopak wyjął z małej paczki znicz. Zapalił zapalniczką świeczkę, która była w środku i połozył go na nagrobku. Na tablicy, było napisane ''Konohamaru Sarutobi lat 17'', obok było zdjęcie przedstawiające czarnowłosego chłopaka o karych tęczówkach,na dole małą czcionką było '' Zawsze będę blisko''
-Przepraszam, że nie było mnie tu tak długo. Miałem mało czasu. Obiecuję, że będę tu częściej. Naprawiłem twój motocykl. Wygląda trochę lepiej, nie masz się co martwić będę o niego dbał. Wiesz miałeś dzisiaj jakieś zwidy. Widziałem piękną dziewczynę, ale chyba nie realną. Słuchaj wpadnę jutro. Trzymaj się młody.

_______

PrawiePiekłoPożeracza 

PożeraczSnów 
Rozdział 5

-Zaopiekuję się nią-powiedział chłodno i złapał ją w pasie dając Kibie do zrozumienia, żeby nie wyobrażał sobie niczego. Reina jest jego. Jeszcze o tym nie wie, ale jest. Blondyn poprowadził ją do środka, gdzie również było pełno ludzi. Szybko znalazł łazienkę i wszedł tam razem ze zdziwioną blondynką.Zamknął drzwi na zamek,a Reina spojrzała na niego pytającym wzrokiem.

______

LEGENDARNI

Moonlight
Rozdział 30 - Wyznania i powroty

Sasuke przyglądał się jej z zadowoleniem. Wiedział, że taka chwila jak ta długo ponownie się nie powtórzy, więc postanowił chłonąć każdą cenną sekundę. Dwoje szafirowych oczu bacznie mu się przyglądało, jakby na coś czekały. Wzrokiem przejechał w dół, aż do pełnych, ciemno-malinowych i kuszących ust blondynki. W jednej chwili zapragnął skosztować ich słodyczy, przekonać się, czy są tak samo słodkie jak tej pamiętnej nocy. Nie czekając na zaproszenie pochylił się ku Minako. Kiedy był już dosłownie centymetry od celu, dziewczyna odchyliła się do tyłu. Uchiha widział, jak ta marszczy brwi. W jej oczach pojawiło się odrobinę zwątpienia. Automatycznie ręka Sasuke powędrowała ku zaczerwienionego policzka jego ukochanej.
– Przepraszam. To tak odruchowo wyszło..

_______

Marzenie, które spełnię.

Trimforos
Rozdział IV: Nowe Więzi

Mężczyzna z szerokim uśmiechem na twarzy rzucił się do kolejnego ataku, jednak ku jej zdziwieniu zatrzymał się w pół kroku. Dziewczyna skierowała na niego podejrzliwe spojrzenie. Nie wyglądało na to, by tak po prostu się rozmyślił. Jego twarz wyrażała zaskoczenie, a ciało trzęsło się lekko, zupełnie jakby walczył z jakąś siłą uniemożliwiającą mu ruch.
- Choleraaa! Puszczaj mnie, przeklęta gówniaro! – wydarł się. Shin zignorowała jego krzyki bacznie przyglądając się otoczeniu. Nie miała wątpliwości co do tego, że mieli towarzystwo. Ktokolwiek to był zdecydowanie prezentował sobą lepszy poziom niż spotkani przez nią wcześniej nowicjusze. Bardzo dobrze się ukrywał, wykorzystał ich nieuwagę i zaatakował z ukrycia. Stawiała na chuninów lub joninów z Liścia. I nie myliła się.

______

Piekło jest puste wszytkie diabły są na ziemi

Shirayuki
Rozdział 2 "Ptak zamknięty w klatce''

-Dzień dobry- Usłyszała za plecami
-Dzień dobry- Rzekła cicho nie odwracając się
-Ładny dziś dzień, prawda?
-Możliwe.
-Hinato, spojrzysz na mnie?
-Śpieszę się- Syknęła
-Myślałem, że zawsze jest czas by porozmawiać z ojcem.
-Ja nie mam ojca.
-Więc kim ja jestem?
-Dla mnie? Dla mnie jesteś nikim.

______

Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej, wtedy i łzy będą smakować jak szczęście

Erroay von Uchiha
35. Siadaj, Uchiha

– Ja mogę powstrzymać Sasuke – powiedział Itachi. – Dobrze znam jego umiejętności i wszelkie słabostki. Nie powinienem mieć z tym problemu.
– To nie jest dobry pomysł – wtrąciła się Haniko, która od jakiegoś czasu przysłuchiwała się rozmowie, nie biorąc w niej jednak czynnego udziału. – Posłanie cię do tej misji jest chyba najgorszym możliwym rozwiązaniem. Przypominam ci o pakcie, który podpisaliście. Nie możecie ze sobą walczyć.
– Tym bardziej. Będę mógł unieszkodliwić Sasuke bez użycia siły.
– A czy pomyślałeś o tym, co się z wami stanie po tym starciu? Nawet jeśli faktycznie nie będziecie walczyć, to czy wciąż będziecie dla siebie braćmi, kiedy jeden stanie przeciw drugiemu? To was zniszczy.

_____

Cieć Błysku

Mess
Cień Błysku #29 - Na skraju rozpaczy

Z daleka było widać, że ledwo trzyma się na nogach. Drżały, kolana puszczały, ale silna wola nie pozwalała upaść. Wyminął wszystkich i wszedł na teren cmentarza. Było tam parę osób, które najwyraźniej nie chciały być na głównej ceremonii i wolały spędzić te chwile samemu. Mieli do tego całkowite prawo. Zatrzymał się przy jednym. W wazonie znajdowały się świeże, białe kwiaty. On miał jeden o kolorze czerwonym. Wsadził go w sam środek bukietu. Chociaż nie było tu ciała, to nadal był to symbol. Skumulował czakrę w nogach. Musiał to zrobić albo nie doszedłby dalej. Czuł czakrę osoby, której szukał i najwyraźniej potrzebowała kogoś przy niej. Na drugim końcu zauważył ją, aż serce zaczęło mu krwawić, gdy ujrzał jak różowowłosa leży bokiem, twarzą w dół na mokrej, zimnej ziemi przed dwoma grobami i zalewa się łzami.

________

Opowiesci spod pióra nocy

Yorumi Nateko
Małżeństwo po szkocku Rozdział IX Przyjęcie cz.1

Nie powstrzymała łez, które słynęły po jej bladych policzkach i bez wahania opowiedziała mi o wszystkim.
Nie przerywałem jej i słuchałem uważnie, ale gdy wspomniała, ze to za lorda Yuga matka chce ją wydać, zacisnąłem dłonie w pieści. Oddać taki skarb takiemu draniowi! Jak można na to zaradzić? Podziwiałem lady Hatake. Miała nie lada orzech do zgryzienia. I co na to powie jej mąż, gdy się o wszystkim dowie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY