Szukaj

24 listopada 2015

Nowe rozdziały

Yorumi Nateko daje miłość <3
A Kira Iuventus podaje muzę: Blue Stahli

Gdy dusza boli, a serce płacze

Majster
Rozdział 7.

Efekt wyzwolenia chakry Kyuubiego. - Zabrzmiał mu w głowie znany głos. - A raczej efekt użycia chakry Kyuubiego.
Cholera... Niezbyt fajna pamiątka... Jak ja to wyjaśnię ojcu...
- To najpewniej po kunaiach. - Powiedział odwracając głowę, ku dziewczynie. - Klan Uzumaki, znany jest z wyjątkowej wytrzymałości oraz regeneracji. Widać musiało się już zabliźnić. - Stwierdził chowając broń do kabury. - Ja idę spać. - Powiedział wchodząc w śpiwór. - Ty też powinnaś.

______

Zagubione Wspomnienia

Wirtualnie Anonimowa
Rozdział 9

Nagle przed nami pojawił się mężczyzna o długich, brązowych włosach. Wpatrywał się we mnie i Hinatę dosyć chłodno. Przez moje ciało przeszły ciarki.
- Mówiłem Ci coś, żebyś się ode mnie nie oddalała, prawda? – Zwrócił się do Hinaty, tajemniczy jegomość.
Hinata całkowicie zbladła. Zaczęła się trząść.
„ Niedobrze” – Pomyślałam.
- Kim jesteś?! – Zapytałam go zdenerwowana.
- Jej opiekunem, którego nie powinna opuszczać – Odparł. Gwałtownie złapał ją za nadgarstki i pociągnął za sobą.
- Ej! Ty! Zostaw ją! – Usłyszałam Naruto.

______

W potrzasku własnej wyobraźni

annzwill
Labirynt Luster - Rozdział 9

W niedzielę zadzwoniła i zdała mi relacje z imprezy. Stwierdziła, że Sasuke to dupek i nie wie co ona w nim widzi, a Naruto ją wkurzył i znowu musiała mu przypieprzyć. Mam być spokojna, tym razem nie będzie chodził ze śliwą pod okiem, a ja bałam się zapytać w co go walnęła. Jak pozbyła się natrętnego blondyna, to resztę imprezy spędziła z kim? A no z Itachim. Czyli on też był! To dobrze, że ja nie poszłam. Sakura jak zwykle zachlała. Obudziła się w domu, choć nie pamięta jak się do niego dostała. Ona to ma dobrze, nawet jak się spije, to budzi się w swoim łóżku. Jej wewnętrzny GPS zawsze sprawny! Ciekawe czy tego można się nauczyć? Niepokoi mnie tylko o czym rozmawiała z Itachim. Jak zapytałam, czy teraz woli starszego Uchihę, to stwierdziła, że może i się na niego przerzuci, ale póki co dalej chce Sasuke. Jedyne co mi zdradziła, to że Itachi zadaje dużo pytań, ale można mu to wybaczyć, bo dobrze tańczy i ma ciekawe poczucie humoru. Nie podoba mi się to! Boję się co ona mogła mu powiedzieć. Ba!! Co ona mu powiedziała gdy się spiła? O zgrozo!

_______

Opowiesci spod pióra nocy

Yorumi Nateko
Małeństwo po szkocku Rozdział V: Witamy w Londynie

Gdy tak przedstawił sprawę, nie pozostało mi tak naprawdę nic innego, jak się z nim zgodzić. Byłam pewna, że to sen, i że zaraz obudzi mnie twarda rzeczywistość. Zastanawiałam się, jak zdołam mu się odpłacić za wielkoduszność. Doskonale rozumiałam, jak kłopotliwa jest dla niego obecna sytuacja, a mimo to wcale tego nie okazywał. Nie dość, że był szalenie uprzejmy to i strasznie hojny. Postanowiłam poprosić panią Crowl o pokazanie domu, by sprawdzić czy jest cos, co mogłabym usprawnić, aby Hatake żyło się wygodniej. Czułam, że inaczej nie dam rady okazać swojej wdzięczności.

______

"Jeśli się wyróżniasz, jesteś znienawidzony przez innych."

Maruo Sa
Rozdział 21

- Co to jest, pytam się?!
- Przestań krzyczeć. Doskonale cię słyszę.
- To w takim razie odpowiedz. I nawet sobie nie myśl, że dam ci spokój. Nie odpuszczę dopóki mi nie powiesz co ci się stało.
- Nic wielkiego. Potknęłam się i wyrżnęłam twarzą w klamkę. Ot cała tajemnica!- Sakura miała nadzieję, że Itachi uwierzy w jej historyjkę, którą wymyśliła na poczekaniu. Wiedziała jednak, że chłopak jest zbyt inteligentny na to, aby się nabrać, ale przecież pomarzyć można.
- Przestań wciskać mi takie kity! Naprawdę sądzisz, że dam się na to nabrać? Masz mnie za idiotę?
- Nie, nie mam cię za idiotę…
- No to w takim razie powiedz co ci się stało. Powiedziałem już, że ci nie odpuszczę.

_______

Tear: love or hate 

Natafi 
Rozdział 25 

- Na dole! - wrzasnęła Tsunade i zerwała się do biegu. Tuż za nią ruszył Kakashi. Reszta postanowiła zrobić to samo.
Kiedy kochankowie dotarli do ostatniej celi, zobaczyli wywieszony na górze duży pergamin z hasłem "Witajcie przyjaciele". Tsunade nie wierzyła własnym oczom, więc przyspieszyła jeszcze bardziej. Gdy wpadła do środka, nogi się pod nią ugięły, Kakashi w ostatniej chwili uratował jej głowę przed zderzeniem ze ścianą. Hokage miała obłęd w oczach, zaczęła się cała trząść. Zanim białowłosy mężczyzna zdążył ją o cokolwiek zapytać do pomieszczenia wpadła reszta shinobich i wtedy przerzucił wzrok na leżące pod ścianą ciało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY