Szukaj

17 sierpnia 2014

NOWE ROZDZIAŁY


Kakashi ans Sakura - Save me if I become my demons.

Maya
37. Walka rozpoczęta.

Biegli, silny wiatr sprawiał, że oczy wszystkich łzawiły. Naruto i Sasuke prowadzili, Hatake z małą na plecach podążał w środku, a dziewczęta trzymały tyły.
- Wiesz.. – szepnęła Hinata rozglądając się po okolicy z pomocą Byakugana – Sądzę, że jej żal do Ciebie jest silniejszy niż do Kakashiego ze względu na to, że byłaś jej bliższa.
Brew uniosła się nad zielonym okiem, które wraz ze swoją parą skierowało się na fioletowowłosą.
- Zastąpiłaś jej matkę, imponujesz jej siłą, umiejętnościami… – Hyuga popatrzyła na przyjaciółkę – Jesteś przeciwieństwem jej biologicznej mamy, która jest zwykłą kobietą bez zadatków na kunoichi. Yumi zaś chce wyrosnąć na silną i Ciebie obrała sobie za autorytet…
- Przykro mi, że aż tak bardzo ją zawiodłam… – Sakura zamknęła powieki czując, jak ogarnia ją co raz większe przygnębienie.
Nie było to dobre, rozpraszała się. Nie potrafiła skupić swojej uwagi na misji bojąc się już nie o reakcję Raikage na skargę małej, czy samą wiadomość o tym, że tajemnica została rozwiązana. Bała się o to, że więź którą zbudowała z dzieckiem prysnęła jak bańka i już nikt nie będzie w stanie jej naprawić..


___________


Agonia Uczuć

Kira
2#1 SŁAWA

„- Przeskakiwanie pomiędzy rzeczywistościami nie jest dla wszystkich. – Kakashi chętnie uzupełniał moje braki w wiedzy. – Tylko magowie potrafią tego dokonać i niestety nie da się przewidzieć skutków wykonywania tych manewrów. Możesz zmarnować całą energię i umrzeć. Istnieję prawdopodobieństwo zwariowania…
- Kakashi – przerwałam mu. – Nie mam ochoty słuchać o zagrożeniach. Chcę konkretów.
- Mag musi podpisać pakt z diabłem i oddać mu część swojej mocy, jednak w twoim wypadku nie jest to potrzebne – zagubiłam się w jego oczach. – Sprzedałaś mi duszę, jakiś czas temu.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY