Szukaj

29 lipca 2018

Nowe rozdziały

Shayen zaprasza :)
Blue_Bell poleca piosenkę!



Danger is a beautiful thing when it is purposefully sought out.


Shayen
Ch 11

–– Pani profesor! Błagam! Niech pani coś zrobi, cokolwiek! –– Krzyczała. Uchwyciła się białego materiału na plecach kobiety i jednocześnie palce pobielały jej na metalowym stole operacyjnym.
–– Odsuń się, w tym momencie! Będziesz mi asystować, ubieraj rękawiczki. –– Tsunade jedynie obrzuciła ją pobieżnym, szybkim spojrzeniem i rozerwała strzępki materiału na ciele Yuri. Założyłem ręce na piersi, obserwując przez krótki moment, jak Sakura drżącymi dłońmi podaje niezbędne narzędzia. 
Opuściłem pomieszczenie. To nie była już moja walka. Musiałem dowiedzieć się, co z resztą poszkodowanych. 

***

You smell like love.


Blue_Bell
10. who else will believe in you

Słowa Sasuke były dla mnie niewiarygodne. Jak on mógł w ogóle tak powiedzieć? Po tym, co dla niego zrobiliśmy; za te wszystkie starania, poświęcenia — on odwdzięcza się czymś takim.

***

Wywołał we mnie wojnę uczuć, zapominając o tym, że na każdej wojnie są ofiary.


Banshee
rozdział siódmy

Sasuke walczył z chęcią zapalenia papierosa, ze zirytowania stukając palcem o skórzane obicie kierownicy. Blondynka, która notorycznie nazywała go taksówkarzem i prawie zapaskudziła mu wnętrze samochodu, niemiłosiernie działała mu na nerwy. Wiedział, że była kuzynką Naruto i to był tylko jedyny powód, że ją tolerował, jednak z całych sił powstrzymywał się, żeby się nie zatrzymać po drodze i jej nie wysadzić. Jej różowowłosa koleżanka prawie się nie odzywała, przez co była trochę mniej irytująca niż blondynka. Jednak usilnie ignorował jej natarczywe spojrzenie widoczne w lusterku, gdyż był przyzwyczajony do niechcianej atencji kobiet, którymi nie był zainteresowany. Sasuke przypomniał sobie, że spotkał różowowłosą w swoim hotelu i jak niechcący podsłuchał jej rozmowę telefoniczną. Chwaliła się przez telefon — najprawdopodobniej koleżance — że idzie z Naruto do kina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY