Szukaj

24 grudnia 2018

Gwiazdkowy konkurs


Dzień dobry/Dobry wieczór/Cześć!

     Zapewne zaciekawił Was tytuł tego wpisu, jednak zanim przejdę do konkretów, chciałabym w imieniu całej załogi Ministerstwa FF o Naruto złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia: pogody ducha, zdrowia, szczęścia, miłości, pomyślności w życiu zawodowym/szkolnym i prywatnym, super pomysłów na nowe opowiadania i czasu na czytanie Waszych ulubionych fanficków! A nowych rok nie będzie dla Was jeszcze lepszy niż ten mijający! 



     A teraz konkrety, czyli o co tutaj chodzi: 
  1. Gwiazdkowy konkurs jest organizowany przez Ministerstwo FF o Naruto. 
  2. Udział w nim mogą wziąć osoby, których blog znajduje się w spisie, bądź też oczekuje na dodanie w zakładce Zgłoszenia.
  3. Konkurs trwa od godz. 16.00 dn. 24 grudnia do 16.00 dn. 30 grudnia. 
  4. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod postem konkursowym poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy i odpowiedzieć na dwa proste pytania. Odpowiedzi nie powinny być esejem na 10 stron A4. Liczymy na krótkie i zwięzłe wypowiedzi (ok. 5-20 zdań). Jak zawsze, liczy się kreatywność. 
  5. W komentarzu należy podać hasło, które zostało ukryte w jednej z zakładek na blogu. 
  6. Na czas trwania konkursu zostanie włączone zatwierdzanie komentarzy. 
  7. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 31 grudnia.
  8.  Formularz zgłoszeniowy: 
Autor: 
Adres bloga: 
Hasło: 
Odpowiedź 1:
Odpowiedź 2: 


     Pytania konkursowe: 
  1. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa Wigilijna? (Dlaczego?)
  2. Z którą postacią z m&a Naruto chciałbyś/chciałabyś powitać Nowy Rok? (Dlaczego?)

     Nagrody

Autorzy 5 najciekawszych komentarzy zostaną nagrodzeni 
miesięczną reklamą bloga! 
(Od 31 grudnia do 31 stycznia)




Powodzenia! 
załoga MFFoN


1 komentarz:

  1. Sayuri Shirai
    https://poprostugaara.blogspot.com
    All I want for Christmas is Naruto

    1. Dość nietypowo, ale moim ulubionym daniem (o ile tak to można nazwać) są… pieczarki marynowane. Już tłumaczę, jak do tego doszło. Jak byłam dużo młodsza nie znosiłam tych wszystkich dań pojawiających się na polskich stołach podczas wigilii. Na myśl o kapuście z grzybami, rybach, sałatce jarzynowej itd. robiło mi się niedobrze. Pewnej Wigilii na rodzinnym stole zostały postawione pieczarki marynowane. Nie mam pojęcia jak się tam znalazły, ale bardzo mi zasmakowały. Z czasem doceniłam prawie wszystkie tradycyjne dania, ale w moim przypadku nie ma Wigilii bez pieczarek marynowanych, które jednoznacznie kojarzą mi się z okresem świąt Bożego Narodzenia. Takie moje małe dziwactwo.

    2. Nie zostało doprecyzowane, czy mogę sobie również wybrać okres, z którego pochodzi wybrana przeze mnie postać. To dla mnie kluczowe, bo Gaara jest dość ryzykownym wyborem. Gdyby trafiła mi się jego najmłodsza wersja, jeszcze sprzed psychicznego zniszczenia przez Rasę i Yashamaru, to byłabym zachwycona – mogłabym małemu, uroczemu Jinchuuriki pokazać uroki świętowania Sylwestra i powitać Nowy Rok z doprawdy uroczym szkrabem. Gdyby trafił do mnie nienawidzący wszystko i wszystkich czerwonowłosy psychopata, którego jedynym sposobem radzenia sobie z kłopotami, jest zabijanie kłopotów, to… Cóż, jedynym plusem, jaki widzę jest to, że nie miałabym problemów z kacem, bo raczej nie dotrwałabym do momentu, w którym przesadziłabym z piciem. Jeżeli to z poukładaną wersją Gaary miałabym spędzić ten czas, chyba byłabym najbardziej zadowolona. Dość ryzykowne jeżeli trafiłby do mnie, gdy był podczas walki z Deidarą… Miałabym wtedy wybuchowe świętowanie Nowego Roku! Jego obrona absolutna jest kolejnym atutem – nawet jeśli trafiliby się jacyś idioci, którzy celują petardami w ludzi, nie byliby mi straszni, bo piasek Gaary ochroniłby mnie. Poza tym słyszałam o takim powiedzeniu: „Jaki pierwszy dzień Nowego Roku, taki cały rok”. Dla osoby zafascynowanej postacią Gaary wybór jest tylko jeden, a gdyby jeszcze spełniły się te ludowe mądrości…

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY