Szukaj

14 lipca 2018

Nowe rozdziały

AsiorekKP zaprasza :) 



KakaSaku - Historia dwojga samotnych shinobi


AsiorekKP
Oneshot - Bez słów

"Byli w pułapce. Walki trwały już od kilku dni a z ich oddziału ANBU zostali tylko oni. Misja miała być stosunkowo łatwa. Niestety Hokage błędnie oceniając jej rangę wysłał niewielki oddział. I za ten błąd to im przyszło zapłacić..."

***

Wojna Uczuć


Banshee
Rozdział szósty

Czarne włosy, czarne oczy.
Zaczęłam kojarzyć, gdzie go widziałam.
To z nim moje spojrzenie się skrzyżowało wtedy w hotelu. Mogłam już wcześniej się zorientować, nawet i chwilę wcześniej, gdy popatrzyłam na niego w odbiciu lusterka. Rozdziawiłam lekko wargi, czułam się jak głupek. Przegapiłam tyle oczywistości.

***

I'll leave my kiss with you


Blue_Bell
Chapter twenty-two.

— Poczułeś to? — zapytała, z twarzą oddaloną zaledwie o kilka milimetrów od jego. Jej spojrzenie raz było skupione na jego ustach, raz na oczach, czekając na odpowiedź. Z przerażeniem zauważył błysk zachwycenia w jej tęczówkach. Nie zrozumiał, co miała na myśli, dopóki nie pocałowała go po raz drugi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY