Szukaj

31 marca 2018

Nowe rozdziały


Załoga MFFoN życzy wszystkim wesołych, spokojnych i spędzonych w rodzinnym gronie Świąt Wielkanocnych oraz mokrego Dyngusa! :) 


You smell like love


Blue_Bell
4. to smell the flowers

Ze złości zgniotłam karteczkę i cisnęłam nią w kąt. Warknęłam głośno i zacisnęłam mocno dłonie na prześcieradle. Byłam głupia, myśląc, że to wszystko będzie łatwe jak posmarowanie bułki masłem, czy pstryknięcie palcami. Dopiero po chwili, gdy przemyślałam wszystko na spokojnie, zrozumiałam, że Piąta nie chciała dla nas źle.

***

Psychodelium Księżycowe


Blady Księżyc
"Harmonia świata, czyli emerytowany bóg tłumaczy na czym naprawdę polega magia świąt"

- Jak pamiętasz zapewne, Madara jest jednak dobry, po prostu przechodził kryzys, ale to na szczęście już stare dzieje i można optymistycznie patrzeć w przyszłość, jaką szykuje dla niego los, czy jakby zapewne stwierdziłby on sam, gdyby wiedział, co się wydarzy: raczej ponadczasowe fatum starożytnych Greków…

***

When we go crashing down, we come back every time 


madame słowacki
2. Detektyw a akcji

Zwierzyna po raz kolejny mu uciekła. Nie mógł uwierzyć, że gdy tylko schylił się, aby wyciągnąć dłoń jej już nie było. Potrafiła bardzo dobrze się schować, ale jednocześnie ufał swoim zdolnościom łowieckim, prędzej czy później, na pewno ją dostanie.

***

Powiedz przecie, kto jest twórcą jutsu marzeń w shinobi świecie?


Zek
Rozdział II

W końcu doskonale znałam powód, dla którego Kazekage zamknął mnie tam. Wściekłość w jego słowach, odraza wymieszana ze strachem w oczach. Gniew. Wzbudziłam w nim wiele negatywnych uczuć, za to pamiętałam jego słowa. To one boleśnie uświadomiły mi kim jestem. Wyglądem przypominałam wtedy małą dziewczynkę, która nie do końca rozumiała, co się wokół dzieje. Nagle wpadłam w samo centrum chaosu, ale on nie zwrócił na to żadnej uwagi. 
Wiedział, że jestem iluzją. Zlepkiem informacji i chorej wiedzy ubranej w ludzkie ciało. Lalką, której będą pożądać shinobi, jak dzieci nowej zabawki. Zabawki spełniającej marzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY