Szukaj

11 grudnia 2014

410. Zawsze cię znajdę. A wiesz dlaczego? Bo twój uśmiech jest sławny.

BLOG OPUSZCZONY

Autorka: Nanami Moon
 


"-Aktorstwo jest moją pasją. Uwielbiam wczuwać się w nową rolę, zagrać inny charakter i poznać życie od innej strony. To wszystko zawarte jest w mojej pracy. Tak więc, tak. Sadzę, że dobrze wybrałam zawód.
-A czy aktorstwo ma swoją, jakby to powiedzieć, "ciemną stronę"?- zadała kolejne pytanie prowadząca program blondynka o zielonych oczach.
-"Ciemną stronę"?- powtórzyłam pod nosem i wtedy dopadły mnie wspomnienia, których tak bardzo chciałam się pozbyć.
Jego piwne oczy, na które opadała za długa grzywka blond włosów, i ten szeroki uśmiech ukazujący szereg prostych, białych zębów. Taki piękny. I jego niski donośny głos, który tak bardzo kochałam, wymawiający słowa które zapamiętam na zawsze:
"Nie bój się. To tylko ja wisienko."
Moja podświadomość tak głośno krzyczała"Tak!!! Istnieje "ciemna strona" aktorstwa. Tak!!!"
ale z ust wydobyło się jedynie ciche: "Nie"
-Rozumiem. Dziękuję ci za udzielenie mi wywiadu, gdyż była to dla mnie sama przyjemność, w końcu ja również muszę przyznać, że jestem twoją wielką fanką. Proszę państwa- Sakura Haruno!
Powoli schodziłam ze sceny, odprowadzona przez oklaski i piski niektórych fanów."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY