Szukaj

14 grudnia 2013

224. Obudzić szczęście

BLOG ZAWIESZONY

Autorka: Luce Lue

Pomysł na bloga zrodził się w mojej głowie nagle.Po przeczytaniu kilku książek oraz obejrzeniu paru filmów, zasiadłam do napisania krótkie streszczenia. Połączyłam zdarzenia z książek ze zdarzeniami filmowymi, dodałam kilka swoich szczegółów i rozplanowałam role dla naszych bohaterów. I tak o to powstało opowiadanie "Obudzić szczęście".
Akcja toczy się we współczesnej Japonii. Rozpocznie się od przedstawienia postaci w latach licealnych, gdy to czas na pierwsze miłości, kłótnie i przyjaźnie.Bohaterowie będą musieli stawić czoła ważnym i trudnym decyzjom, mających wpływ na ich przyszłość. Opowiadanie będzie owocować w wiele wzlotów i upadków.
Tak więc zapraszam do śledzenia losów głównych bohaterów.
Przekonajcie się sami czy Sakura i Itachi obudzą własne szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY