Szukaj

03 listopada 2014

NOWE ROZDZIAŁY


...legendarni...

KimikoMoon
Rozdział 24 - Bliźniacze rany

Ciemnowłosy chciał odwzajemnić uśmiech ale jego uwagę przykuły jej oczy. Czy on śni..?! Chłopak zachłysnął się własną śliną. Czy to był sharingan..?! Nie zdążył nic więcej pomyśleć gdyż ze sais jakie Namikaze porozrzucała wcześniej powystrzelały ciemnozielone łańcuchy, łącząc się ze sobą tworząc wielki okrąg i jednocześnie ich otaczając. W pierwszej chwili młody Uchiha nie wiedział co się dzieje ale po kilku sekundach poczuł jak ogromna ilość czakry wydobywa się z blondynki i rozprasza się do pięciu różnych punktów. Minako nagle wyprostowała lewą rękę a z jej otwartej dłoni wystrzelił niczym z procy zielonkawy łańcuch z ostrym grotem na samym początku....

_________

Itachi i Sakura ai shiteru

Sakura Uchiha
 4 Przychlast

"- Jak on śmiał tak do mnie powiedzieć!? Nic mu nie zrobiłam! No oprócz tego, ze kopnęłam go w czułe miejsce… ale zasłużył sobie.
Rozległo się pukanie do drzwi.
- Proszę!- wrzasnęła Sakura.
Do pokoju weszła Konan.
- Gdzie jesteś?! – zapytała Konan.
- W łazience! Kompie się! Próbuję zmyć odór tego wyrzutka społeczeństwa!
- Rozumiem… Nie pytam co się stało w ogrodzie…
- Lepiej, żebyś nie wiedziała… a zresztą widziałaś finał…"

___________

Itachi i Sakura wielka miłość

Sakura Uchiha
17

"(...)-Czemu Itachi-kun ma takie rany na plecach?-szepnęła jedna z dziewczyn
-Itachi-kun?-mruknęła Sakura do siebie z obrzydzeniem.
-Spytajcie się Sakury-powiedział złośliwie Dei.
Poczuła wzrok dziewczyn na sobie. Prychnęła. Wstała z lekka poirytowana. (...)"

___________

Save me if I become my demons
http://ai-kakashixsakura.blog.pl/

Mayako
41. Co za chaos!


– Sakura, gdzie ty mi pakujesz te łapska! – Ino wpadała w coraz gorszą nerwicę.
– Uspokój się! – odkrzyknęła, wyglądając na blondynkę spomiędzy jej nóg.
Chwilę ciszy przerwał wrzask niebieskookiej i jęk bólu Nary, gdy zacisnęła palce na jego ramieniu.
– SAKURA, ZACZYNA SIĘ! – ryknęła dziewczyna.
– Wiem!
– TO CHOLERNIE BOLI!
– Spodziewaj się tego bólu, przez najbliższe dwie godziny babo! – Sakura ponownie wsadziła głowę pod materiał, spod którego wydobył się jej stłumiony głos – PRZYJ INO!

____________

Oblivion is calling out your name
oblivion-ss.blogspot.com

Hikaru
Rozdział 2


- Chcesz zemsty..- Wyszeptałam oczywiste słowa, na co on spojrzał mi w oczy, lekko się śmiejąc.
- Niepamięć, Sakura.- Powiedział, przenosząc uścisk na moją szyję. Lekko ścisnął ręce, a ja zaczęłam szybko oddychać.
Kiedy zbrakło mi tlenu, puścił mnie. Powoli podniosłam twarz do góry, ale on już dawno zniknął.

____________

Przeszłość jest naszym balastem, z którym uczymy się biegać l.

Karcia-chan
Rozdział 24


Czy to moja wina? Ale…. Przecież przeprosiłam…. Poprosiłam by wrócił. A on odszedł. Łzy mimowolnie zaczęły mi spływać do policzkach. Stałam tak na tym parkingu i ryczałam. Upadłam na kolana. Darłam sobie skórę z kolan. Nie obchodziło mnie to. Cały mój świat spakował się i wyszedł. Jeszcze na moją komendę. Kim ja do cholery jestem, że nie umiem żyć z ludźmi, a bez nich tym bardziej. Właściwie nie bez ludzi, bez ludzia. Uchiha Itachi. Skończony kretyn, chuj, gej, na którym mi zależy. Tylko super, że tak wcześnie sobie to uświadomiłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY