Szukaj

03 sierpnia 2014

355. GaaHina ~ Ciemność I Jasność ~ Mrok I Blask


Słaba. To słowo podążało za mną przez całe życie. Znienawidzona, porzucona, sama. Jednak teraz ... wszystko się zmienia. Poznałam smak miłości. I ból rozłąki. On uczynił mnie silniejszym. (...)
- Zawsze będę przy tobie. Choćbyś nie wiem jak straszną rzecz zrobiła, będę przy tobie. Choćbyś się mnie wypierała i wyrzekała, będę przy tobie. Choćby cały świat cię nienawidził, ja zawsze będę przy tobie. Dlatego nie martw się. Nie ma rzeczy, która mogłaby nas rozdzielić.Zawsze … kiedykolwiek tylko zechcesz … zawsze będę na ciebie czekał. (...)
- A gdybym ... a gdybym ci powiedziała, że moje serce pochłaniane jest przez ciemność? Muszę odejść do Akatsuki ... wciąż będziesz czekał na mój powrót? (...)
Jestem słabą kunoichi porzuconą przez własny klan. Jestem przeklętą nosicielką lisiego bóstwa. Jestem bronią, która ma za zadanie zniszczyć świat. Jestem Hinata Hyuuga, a to jest moja mroczna historia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z nami