Szukaj

25 lutego 2013

041. Anayanna story.

BLOG OPUSZCZONY

Autorka: Anayanna

Myślałam nad przeszłością. We wspomnieniach widziałam złotowłosą dziewczynę, o wielkich, radosnych brązowych oczach. Ubrana w zwiewne kimono, zbierała kwiaty na łące.
Widziałam siebie. Kiedyś.
Spojrzałam w lustro. Krwistoczerwone oczy błyszczały chorobliwym blaskiem, nadając bladej twarzy demonicznego wyglądu. Kontrastujące, nastroszone, czarne włosy, opadały lśniącymi kaskadami na ramiona, spowite ciemną, jedwabną suknią. Siedziałam w elegancko zdobionym pokoju, a za mną, na wielkim łóżku z baldachimem, spał chłopak. Na jego przystojną twarz opadały kosmyki długich, kruczoczarnych włosów. Spoglądałam na niego chwilę. Odwróciłam się z powrotem, uśmiechając do swojego odbicia.
Nowa ja. Lepsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY