Szukaj

18 grudnia 2012

Spoiler

[W rozszerzeniu newsa jest umieszczona treść dotycząca chaptera nr 614]


 Jak już większość wie, dziś pojawił się nowy chapter Naruto. Może już część was czytało, a może część jeszcze nie - tak więc tę wiadomość zostawiam dla tych którzy już "wiedzą"
 Dla niektórych dzisiejszy chapter wywołał zdziwienie, u niektórych smutek, a może też dla niektórych radość - tego nie wiem. Jednak dla mnie wywarło ból i rozpacz ( omal się nie rozpłakałam ). Powodem jest... śmierć Neji'ego Hyuuga - geniusza z Konohy. Wiem, że post okazuje się bezsensu, bo tylko denerwuję większość osób, ale ja mam powód dlaczego go umieszczam. Otóż Neji był dla mnie... no nie był ulubioną postacią, ale po prostu go lubiłam - jak chyba większość. Jego śmierć nie jest dla mnie czymś miłym, dlatego postanowiłam urządzić małą mszę. No... może nie będzie to msza ( xD ), ale uczczenie pamięci o przyjacielu Naruto. Dlatego wszystkich czytających ten post, proszę o minucie ciszy. Obiecuję, że pomimo hałasu w moim domu, również zachowam spokój - wszystko dla Neji'ego.

~po 1 minucie~

Już? W porządku. Tak więc... to by było na tyle :)
Serdecznie wam dziękuję, a Kishimoto - ukatrupię ( xD ).
Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY