Szukaj

22 grudnia 2013

233. Nawet mały szczegół może zmienić całe życie.

BLOG OPUSZCZONY

Autorka: Monika Karui


Ja jestem swoją własną historią. Jedyną i nie powtarzalną. Nie jest kolorowo... nawet w połowie. Od urodzenia jestem sierotą. Większość swojego marnego żywota uczyłam się jak przetrwać na ulicy.
3 Hokage zlitował się nade mną i dał mi rodzinę zastępczą... jak się okazało, przyjęli mnie z przymusu. Matka nienawidziła, a inne dzieci mną gardziły. Mieli bardzo liczną rodzinę. Zaakceptował mnie tylko jeden osobnik. Kuzyn o imieniu Teronshi. Gdy jeszcze miałam pięć lat, a następnego dnia miały być moje szóste urodziny, podsłuchałam rozmowę grupy. Jak się potem okazało ANBU Konohy. Mówili jak to wioska mną gardzi i, że Hokage powinien mnie zamknąć, lub zabić z potworem w środku. Wymieniali się informacjami o demonie, którego jestem posiadaczką."
Blog opowiada historię dziewczyny - młodej i silnej kunoichi, której imię brzmi Karui. Do wieku 12 lat żyła w złych warunkach. Potem ze złymi naukami z Akatsuki, została wysłana na misję do swojej rodzinnej wioski: Konoha Gakure. Jej historia kryje wiele mrocznych tajemnic. Przeplatana jest nieszczęśliwą miłością, chciwością, nienawiścią i zemstą. Gdzie szczęście i radość? Przepadły wraz z nią i jej ukochanym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY